آبسرد کن گوسونیک مدل GWD-574

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:GOSONIC
مدل کالا: GWD-574

بررسی اجمالی

آبسرد کن گوسونیک مدل GWD-574 نوشیدن آب خنک و گوارا در طول روز می تواند به شادابی و سلامتی افراد کمک بسیاری کند. اما با توجه به این که در ادارات و محل کار افراد دسترسی به یخچال برای نوشیدن آب سخت و حتی در مواردی غیر ممکن است لذا استفاده از دستگاه ه...

گزینه های موجود

+

آبسرد کن گوسونیک مدل GWD-574

نوشیدن آب خنک و گوارا در طول روز می تواند به شادابی و سلامتی افراد کمک بسیاری کند. اما با توجه به این که در ادارات و محل کار افراد دسترسی به یخچال برای نوشیدن آب سخت و حتی در مواردی غیر ممکن است لذا استفاده از دستگاه های آبسردکن بسیار رایج شده است. این دستگاه در دو نوع وارد بازار شده است یک مدل که مستقیما به شبکه آب شهری متصل می شود و علاوه بر خنک کردن آب عمل تصفیه آب را هم انجام می دهد و مدل دیگر که یک مخزن آب روی دستگاه قرار می گیرد. امروزه دستگاه های آبسردکن علاوه بر سرد کردن آب، آبجوش هم در اختیار شما قرار می دهند که از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. در هنگام خرید دستگاه آبسردکن به این نکات توجه کنید: قدرت کمپرسور آب سرد، جنس لوله های آب سرد، جنس مخزن و بدنه دستگاه.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات گوسونیک، آبسرد کن گوسونیک مدل GWD-574 را به شما پیشنهاد میدهد.

آبسرد کن گوسونیک مدل GWD-574 با طراحی مدرن و رنگ بندی متنوع، علاوه بر قابلیت آبسرد کن دارای یخچال هم میباشد که مناسب برای استفاده در منازل و ادارات میباشد. توسط این دستگاه میتوانید همزمان آب سرد و آب گرم را استفاده نمایید. با استفاده از قمقمه آب که بر روی دستگاه قرار میگیرد آب دستگاه تامین میشود. یخچال در پایین دستگاه قرار گرفته که دمای 5 تا 15 درجه سانتیگراد دارد و برای نگه داری انواع بطری های نوشیدنی و غذای سرد میباشد.

این آبسرد کن مجهز به کمپرسور پر قدرت با توان 120 وات است که در هر ساعت 2 لیتر آب سرد را با دمای کمتر از 10 درجه سانتیگراد و 5 لیتر آب گرم را با دمای تقریبی 90 درجه سانتیگراد تهیه میکند و توان مصرفی دستگاه برای آب گرم 550 وات است.

مشخصات کلی
ابعاد 32 * 33 * 100 سانتیمتر
مشخصات فنی
قابلیت محفظه یخچال
توان مصرفی گرمایش : 550 وات / سرمایش : 120 وات
گنجایش مخزن آب آب گرم : 2 لیتر / آب سرد :5 لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.