آب مرکبات گیر برلیانت مدل BCJ-5200

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:برلیانت
مدل کالا: BCJ-5200

بررسی اجمالی

آب مرکبات گیر برلیانت مدل BCJ-5200 نوشیدن آب مرکبات طبیعی و بدون مواد نگهدارنده امروز دغدغه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. اغلب افراد تمایل به انجام این کار در منزل دارند و به دنبال دستگاه آب مرکبات گیر با کیفیت هستند. ما به شما دستگاه آب مرکبات ...
+

آب مرکبات گیر برلیانت مدل BCJ-5200

نوشیدن آب مرکبات طبیعی و بدون مواد نگهدارنده امروز دغدغه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. اغلب افراد تمایل به انجام این کار در منزل دارند و به دنبال دستگاه آب مرکبات گیر با کیفیت هستند. ما به شما دستگاه آب مرکبات گیر برلیانت مدل BCJ-5200 را معرفی میکنیم.

این آب مرکبات گیری دارای توان مصرفی 160 وات است و بدنه ای از جنس استیل دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری که دستگاه می بخشد تمیز کردن آن را نیز راحت تر کرده است. دستگاه دارای کاسه با زبانه چکه گیر می باشد. درپوش پلاستیکی تعبیه شده بر روی دستگاه مانع از نفوذ گرد و غبار شده و باعث عملکرد بهداشتی می شود. در هنگام استفاده باید از لیوان یا یک ظرف جهت آبگیری استفاده کنید دستگاه فاقد مخزن می باشد. 

شروع خودکار دستگاه با فشار به مخروطی دستگاه آغاز می شود و سپس با قدرت به طور اتوماتیک فرآیند آب گیری انجام می شود. پایه های ضد لغزش جهت جلوگیری از افتادن و یا سر خوردن دستگاه برای آن طراحی شده است.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات برلیانت می باشد.

مشخصات فنی
سیستم ضد چکه دارد
توان مصرفی 160 وات
جنس بدنه استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.