آب مرکبات گیری راسل هابز مدل کلاسیک کد 22760

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Classics 22760

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود.

نوشیدن آب مرکبات طبیعی و بدون مواد نگهدارنده امروز دغدغه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. اغلب افراد تمایل به انجام این کار در منزل دارند و به دنبال دستگاه آب مرکبات گیر با کیفیت هستند. 

آب مرکبات گیر راسل هابز کد 22760 از سری کلاسیک با طراحی بدنه استیل ضد زنگ، مناسب برای فضای آشپزخانه های امروزی میباشد. این آب مرکبات گیری با توان مصرفی 60 وات و عملکرد آسان انواع مرکبات بزرگ و کوچک را با دو مخروطی در سایزهای مختلف آبگیری میکند و میتوانید مستقیما آب میوه را در لیوان ریخته و نوش جان نمایید. فیلتر این دستگاه از استیل ضد زنگ میباشد که اب میوه را به صورت بهداشتی میگیرد و دچار زنگ زدگی نمیشود. ارتفاع این دستگاه امکان قرارگیری انواع لیوان بلند و کوتاه را میدهد.

عملکرد دستگاه به گونه ای است که مرکبات خود را نصف کرده و روی مخروطی دستگاه قرار میدهید با کمی فشار، موتور دستگاه  روشن میشود و شروع به چرخیدن میکند. چرخش در آب مرکبات گیری راسل هابز در دوجهت انجام میشود تا به طور کامل آب میوه گرفته شود. خروجی این دستگاه نیز از استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده است و دارای سیستم ضد چکه است.

در پایان کار، سیم برق دستگاه را میتوانید در زیر پایه جمع کنید.

 

 

 

 

مشخصات کلی
وزن 1.5 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
ولتاژ 220 ولت
پایه ضد لغزش دارد
گارانتی 2 ساله
توان مصرفی 60 وات
جنس بدنه استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.