آبمیوه گیری برلیانت مدل BJB-5900

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:برلیانت
مدل کالا: BJB-5900

بررسی اجمالی

آبمیوه گیری برلیانت مدل BJB-5900 در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می ...
+

آبمیوه گیری برلیانت مدل BJB-5900

در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که این مستلزم داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر با کیفیت می باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما آبمیوه گیری برلیانت مدل BJB-5900 را پیشنهاد می کنیم.

این آبمیوه گیری دارای توان مصرفی 800 وات است و قابلیت آبمیوه گیری، خرد کن، مخلوط کن را دارد. جنس بدنه دستگاه از استیل ضد زنگ با روکش مات است که علاوه بر ظاهر زیبایی که به دستگاه داده است تمیز کردن آن را نیز راحت کرده است. با استفاده از آسیاب این دستگاه می توانید انواع مواد خشک از قبیل ادویه جات و قهوه را خرد کنید. همچنین با استفاده از پنل دیجیتال دستگاه میتوانید تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

پارچ مخلوط کن آبمیوه گیری از جنس شیشه است و 1.5 لیتر ظرفیت دارد. دستگاه مجهز به مخزن تفاله گیر بزرگ که دارای درپوش می باشد و مانع از پاشیدن تفاله ها در حین کار با دستگاه می شود. پنل کنترلی لمسی که بر روی بدنه دستگاه قرار دارد جهت خاموش و روشن کردن دستگاه و تنظیمات کنترل سرعت آبمیوه گیری می باشد. همچنین این آبمیوه گیری مجهز به عملکرد پالس نیز می باشد. هنگام استفاده از دستگاه به عنوان آبمیوه گیری می توانید از پارچ پلاستیکی با ظرفیت 1 لیتر استفاده کنید. سایز دهانه ی دستگاه 80 میلی لیتر بوده و به شما این امکان را میدهد تا یک میوه مانند سیب را بصورت کامل بیندازید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به سیستم ضد چکه، سوئیچ ایمنی و پایه ضد لغزش اشاره داشت. فیلتر آبمیوه گیری دستگاه از جنس استیل است و قابل جدا شدن و شستشو می باشد. ظرف های مخصوص خردکن از جنس شیشه با تیغه های استیل است. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات برلیانت می باشد.

مشخصات کلی
وزن 4 کیلوگرم
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت دارد
جنس پارچ مخلوط کن شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
توان مصرفی 800 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.