آبمیوه گیری عرشیا مدل JE1401-2025

آبمیوه گیری عرشیا مدل JE1401-2025

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: JE1401-2025

بررسی اجمالی

در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنن...
+

در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که این مستلزم داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر با کیفیت می باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما آبمیوه گیری عرشیا مدل JE1401-2025 را پیشنهاد می کنیم.

آبمیوه گیری دیجیتال عرشیا دارای توان مصرفی پر قدرت 800 وات و بدنه ای از جنس استیل مات دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری که به دستگاه بخشیده تمیز کردن آن را نیز راحت کرده است و لکه ها را به خودش نمیگیرد. آبمیوه گیری عرشیا دارای یک مخزن آبمیوه بزرگ با ظرفیت 2 لیتر است. مخزن تفاله که در پشت آبمیوه گیری قرار دارد نیز دارای گنجایش مناسبی است.

دستگاه دارای فیلتر استیل ضد زنگ و قابل شستشو است. بر روی بدنه دستگاه یک ولوم چرخشی با چراغ های LED جهت تنظیمات سرعت در 2 درجه برای میوه های سفت و نرم در نظر گرفته شده است. دهانه آبمیوه گیری در سایز بزرگ امکان ورود میوه ی درسته را میدهد.

از دیگر ویژگی های آبمیوه گیری عرشیا میتوان به محافظ موتور و برس نظافت اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
جنس تیغه استیل ضد زنگ
ظرفیت 2 لیتر
توان مصرفی 800 وات
جنس استیل و پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.