آبمیوه گیری فوق حرفه ای گاستروبک مدل 40133

آبمیوه گیری فوق حرفه ای گاستروبک مدل 40133

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 40133

بررسی اجمالی

دستگاه آبمیوه گیری در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز شلوغ کاری بسیار کاربردی و پر مصرف است. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که...
+

دستگاه آبمیوه گیری در روزهای گرم تابستان و بعد از یک روز شلوغ کاری بسیار کاربردی و پر مصرف است. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که این مستلزم داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر با کیفیت می باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما دستگاه آبمیوه گیری فوق حرفه ای گاستروبک مدل 40133 را معرفی می کنیم.

ورودی میوه در آبمیوه گیری گاستروبک مدل 40133 از جنس استیل با قطر 84 میلی متر می باشد که به راحتی می توانید میوه ها با ابعاد بزرگتر در داخل دستگاه قرار دهید.

آبمیوه گیری 40133 دارای 2 سرعت متغیر می باشد که برای آبگیری میوه ها و سبزیجات سخت و نرم استفاده می شود. با استفاده از دکمه تعبیه شده بر روی بدنه می توانید سرعت دستگاه را تنظیم کنید. دور موتور دستگاه برای میوه های نرم 6500 دور و برای میوه های سفت 13000 دو در دقیقه است. 

موتور حرفه ای با طول عمر بالا با قدرت 1500 وات با کنترل کننده الکترونیکی دستگاهی پیشرفته و حرفه ای در اختیار شما گذاشته است. بدنه فلزی و بسیار محکم دستگاه ظاهری زیبا و منحصر بفرد به آن بخشیده است.

گاستروبک 40133 دارای مخزن تفاله گیر 1 لیتری با درپوش متصل به بدنه است که از پاشیدن تفاله به بیرون خودداری می کند. در زیر دستگاه پایه های ضد لغزش کار شده است که از سر خوردن دستگاه در حین کار کردن جلوگیری می کند. 

صافی استیل ضد زنگ با سوراخ های بسیار ریز فرآیند آبمیوه گیری با دقت هر چه بیشتر انجام می دهد.

با این دستگاه به راحتی می توانید هویج، سیب و دیگر میوه ها را بدون برش زدن در چند ثانیه آبگیری کنید.

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

مشخصات کلی
ابعاد 22 * 35 * 43 سانتی متر
وزن 7 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
سایز دهانه ورودی 84 میلی متر
قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی تمامی قطعات قابل شستشو در ماشن ظرفشویی هستند
توان مصرفی 1500 وات
جنس بدنه استیل با پوشش تیتانیوم

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.