آبمیوه گیری کیپ مدل KNJ-8100

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:KEEP
مدل کالا: KNJ-8100

بررسی اجمالی

آبمیوه گیری کیپ مدل KNJ-8100 در روزهای گرم تابستان و یا یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از ...

گزینه های موجود

+

آبمیوه گیری کیپ مدل KNJ-8100

در روزهای گرم تابستان و یا یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که این مستلزم داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر باکیفیت می باشد. در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا انواع آبمیوه گیری با کیفیت عالی و قیمت مناسب موجود میباشد.

پیشنهاد فروشگاه سیتی کالا به شما آبمیوه گیری کیپ مدل KNJ-8100 می باشد.

این دستگاه دارای 700 وات توان مصرفی می باشد و مجهز به فیلتر داخلی از جنس استیل ضد زنگ است که به راحتی قابل جدا شدن و شستشو می باشد. گنجایش مخزن تفاله گیر این دستگاه 2 لیتر است که با توجه به این حجم این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید مقدار زیادی آبمیوه تهیه کنید. مخزن تفاله گیر دارای درپوش است که نظافت محیط پیرامون در حین کارکردن فراهم می شود. پارچ پلاستیکی آبمیوه گیری نیز دارای 600 میلی لیتر ظرفیت است که کاملا منطبق با دهانه خروجی دستگاه قرار می گیرد. 

بر روی بدنه اصلی دستگاه سه کلید تعبیه شده است جهت خاموش و روشن کردن دستگاه و تنظیمات سرعت در دو حالت کم و توربو. جهت بهبود عملکرد دستگاه پس از 3 دقیقه کار کردن مدتی به آن استراحت دهید. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات کیپ می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد طول 33 سانتی متر / عرض 21 سانتی متر / ارتفاع 39 سانتی متر
وزن 4.7 کیلوگرم
کشور سازنده کره جنوبی
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
جنس تیغه استیل ضد زنگ
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری 600 میلی لیتر / مخزن تفاله گیر 2 لیتر
توان مصرفی 700 وات
جنس بدنه استیل و پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.