آرام پز مورفی ریچاردز مدل 460751

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 460751

بررسی اجمالی

آرام پز مورفی ریچاردز مدل 460751 برای تهیه یک خورشت خوشمزه و جا افتاده آرام پز بهترین گزینه میباشد. همچنین میتوانید با خرید یک آرام پز خوب، غذا را تا چندین ساعت به حال خود رها کنید و اجازه دهید تا حسابی بپزد. برای خرید آرام پز به نکات زیر توجه نما...
+

آرام پز مورفی ریچاردز مدل 460751

برای تهیه یک خورشت خوشمزه و جا افتاده آرام پز بهترین گزینه میباشد. همچنین میتوانید با خرید یک آرام پز خوب، غذا را تا چندین ساعت به حال خود رها کنید و اجازه دهید تا حسابی بپزد. برای خرید آرام پز به نکات زیر توجه نمایید: گنجایش آرام پز نسبت به نیاز و داشتن ظرف جداگانه.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما دستگاه آرام پز مورفی ریچاردز مدل 460751 را معرفی می کنیم.

این آرام پز دارای توان مصرفی 180 وات و ظرفیت 4.5 لیتر است. این آرام پز علاوه بر اینکه قابل استفاده بر روی پایه برقی خود است میتواند بر روی شعله نیز قرار بگیرد. دستگیره های آرام پز سیلیکونی دارای عایق و مقاوم در برابر حرارت است. درب شیشه ای آرام پز دارای نوار فولادی ضد زنگ می باشد. 

دمای آرام پز در سه سطح کم، زیاد و متوسط قابل تنظیم می باشد. پوشش داخلی آرام پز نیز نچسب بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. جهت کمتر اشغال شدن فضای اطراف می توانید پایه آرام پز را داخل دیگ آن قرار دهید. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 39.5 * 30 * 32 سانتی متر
وزن 3.3 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
جنس درب شیشه ای
ظرفیت 4.5 لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.