آسیاب قهوه عرشیا مدل MC259-1878

آسیاب قهوه عرشیا مدل MC259-1878

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: MC259-1878

بررسی اجمالی

یکی از وسایل پر کاربرد و کم حجم در آشپزخانه، آسیاب ها هستند که عملکرد ساییدن و خرد کردن انواع مواد غذایی مانند قهوه، سبزیجات، ادویه جات و... را به خوبی و آسانی انجام میدهند. آسیاب های برقی نسبت به نوع دستی آنها قابلیت و سرعت بیشتری دارند که میتوان بر...
+

یکی از وسایل پر کاربرد و کم حجم در آشپزخانه، آسیاب ها هستند که عملکرد ساییدن و خرد کردن انواع مواد غذایی مانند قهوه، سبزیجات، ادویه جات و... را به خوبی و آسانی انجام میدهند. آسیاب های برقی نسبت به نوع دستی آنها قابلیت و سرعت بیشتری دارند که میتوان بر حسب نیاز و ویژگی های دیگری همچون جنس تیغه و ظرفیت آسیاب خریداری شوند.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، آسیاب قهوه عرشیا مدل MC259-1878 است.

آسیاب قهوه عرشیا مدل MC259-1878 دستگاهی جمع و جور با بدنه ای پلاستیکی و وزن کم مناسب برای مصارف خانگی است. توان مصرفی آسیاب 150 وات که در کمترین زمان ممکن دانه های قهوه را با حفظ عطر و طعم آسیاب میکند. کاسه آسیاب از جنس استیل و دارای گنجایش 300 میلی لیتر که بر روی آن درپوش شفاف قرار گرفته است. تیغه های به کار رفته در این دستگاه از استیل ضدزنگ بوده و قابلیت آسیاب کردن در سه حالت درشت، متوسط و ریز را دارد.

عملکرد آسیاب قهوه بسیار آسان است و فقط کافیست با یک دکمه اقدام به آسیاب کردن نمایید. اگر درب و قسمت بدنه به درستی قرار نگیرد دستگاه روشن نمیشود.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات عرشیا دارای گارانتی اصلی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات فنی
جنس تیغه استیل ضد زنگ
ظرفیت 300 میلی لیتر
قفل ایمنی دارد
توان مصرفی 150 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.