آسیاب و مخلوط کن سانی مدل SBG-5760 آسیاب و مخلوط کن

آسیاب و مخلوط کن سانی مدل SBG-5760

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:سانی
مدل کالا: SBG-5760

بررسی اجمالی

گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم ...
+

گاهی خرد کردن مواد غذایی برای تهیه یک سوپ یا خرد کردن میوه و سبزیجات برای خانم های خانه دار کاری سخت و عذاب آور می شود و ممکن است به علت استفاده از چاقو های تیز دست خود را ببرند و آسیب ببینند. به همین علت داشتن یک دستگاه مخلوط کن یک امر ضروری و لازم به حساب می آید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما آسیاب و مخلوط کن سانی مدل SBG-5760 را پیشنهاد می کنیم.

این مخلوط کن دارای توان مصرفی 500 وات و قابلیت آسیاب و مخلوط کردن می باشد. پارچ مخلوط کن دستگاه دارای ظرفیت 1.5 لیتر و بدنه ای از جنس شیشه می باشد. به وسیله آسیاب این مدل که دارای ظرفیت 200 میلی لیتر است می توانید انواع مواد خشک از قبیل ادویه جات را آسیاب کنید. جنس تیغه های 4 پره به کار رفته در مخلوط کن و آسیاب از استیل ضد زنگ بسیار قوی و برنده می باشد. بدنه دستگاه مخلوط کن از ترکیبی از جنس پلاستیک و استیل ضد زنگ است که علاوه بر زیبایی ظاهری که به دستگاه بخشیده است تمیز کردن آن را نیز راحت تر کرده. دستگاه 2 سرعته است و شما می توانید به وسیله ولوم چرخشی روی بدنه دستگاه سرعت و عملکرد پالس دستگاه را انتخاب نمایید. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات سانی می باشد. محصولات سانی دارای 1 سال گارانتی شرکت سانی است.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2سرعته
جنس تیغه استیل
جنس پارچ مخلوط کن شیشه
ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
عملکرد پالس دارد
توان مصرفی 500 وات
جنس بدنه پلاستیک و استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.