آون توستر 40 لیتری عرشیا مدل TO622-1995

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: TO622-1995

بررسی اجمالی

در طی چند سال اخیر استفاده از آون توسترها یا همان فرهای رومیزی رواج پیدا کرده است و کم کم جز لوازم برقی اصلی آشپزخانه محسوب میشوند. این دستگاه عملکردهای متفاوتی از جمله گرم کردن غذا، پخت و تست کردن نان، پخت کیک و شیرینی و حتی کباب کردن و پخت جوجه را ...
+

در طی چند سال اخیر استفاده از آون توسترها یا همان فرهای رومیزی رواج پیدا کرده است و کم کم جز لوازم برقی اصلی آشپزخانه محسوب میشوند. این دستگاه عملکردهای متفاوتی از جمله گرم کردن غذا، پخت و تست کردن نان، پخت کیک و شیرینی و حتی کباب کردن و پخت جوجه را دارد. آون توستر با استفاده از المنتهای حرارتی باعث تولید گرما میشود. هنگام خرید آون توستر به نکات زیر توجه نمایید: توان مصرفی دستگاه، گنجایش فضای داخلی، درب شیشه ای نشکن، سینی مواد غذایی، جوجه گردان و کانوکشن.

 

آون توستر 40 لیتری عرشیا مدل TO622-1995 دستگاهی با طراحی زیبا و مناسب برای آشپزخانه های امروزی است. جنس بدنه دستگاه از استیل با پوشش ضد لک و بدنه داخلی از آلومینیوم و توان مصرفی این آون توستر 1800 وات با موتور قدرتمند و با چندین برنامه همراه با سینی پخت شامل : پخت، قابلیت برشته کردن، تست کردن، جوجه گردان در دو طرف و کباب کردن قابل استفاده است. درب آون توستر از بالا به پایین باز میشود و دارای جنس شیشه ای برای ایمنی بیشتر و دو قطعه ضربه گیر سیلیکونی برای جلوگیری از صدا و شکسته شدن شیشه در نظر گرفته شده و درون دستگاه چراغ داخلی برای مشاهده مراحل پخت تعبیه شده است.

استفاده از آون توستر عرشیا آسان است کافیست با استفاده از 3 ولوم چرخشی درجه حرارت در 5 سطح را بسته به نوع مواد غذایی انتخاب نمایید. همچنین ولوم چرخشی دیگری برای انتخاب عملکرد و دیگری برای تنظیم زمان با تایمر 60 دقیقه ای قرار گرفته است که در صورت رسیدن به زمان مورد نظر زنگ هشدار به صدا در می آید.

همچنین دستگاه مجهز به ترموستات برای کارایی بهتر و 4 المنت میباشد.

لوازم جانبی که به همراه این محصول ارائه میشود شامل: دسته و چرخ جوجه گردان، سینی طبخ غذا میباشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

 

مشخصات فنی
تایمر 60 دقیقه ای
ترموستات دارد
تنظیم حرارت 5 درجه
قابلیت پخت، قابلیت برشته کردن، تست کردن، جوجه گردان در دو طرف و کباب کردن
گنجایش 40 لیتر
توان مصرفی 1800 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.