اتو بخار عرشیا مدل SI116-1752

اتو بخار عرشیا مدل SI116-1752

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: SI116-1752

بررسی اجمالی

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم...
+

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

در هنگام خرید یک اتوی با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد که مهمترین آنها: توان مصرفی اتو، جنس کف اتو، طول سیم اتو و وزن اتو می باشد. بهتر است جنس کف اتو از سرامیک یا تیتانیوم باشد و سیم اتو نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

اتو بخار عرشیا مدل SI116-1752 یکی از مدل های اتو بخار از  برند عرشیا ساخت کشور چین میباشد. توان مصرفی این اتو 2400 وات و بسیار پر قدرت است و حتی عمیق ترین چروک ها را از بین میبرد. اتو بخار عرشیا در عرض چند ثانیه گرم و آماده به کار میشود.

جنس کف این اتو از سرامیکی الماسه میباشد که میتواند اتوکشی روی انواع پارچه ها را به راحتی و سریع تر انجام دهد و باعث پخش یکنواخت بخار در سطح پارچه میشود. مخزن آب قرار گرفته شده بر روی این اتو با گنجایش 400 میلی لیتر است و با استفاده از چراغ نمایشگر در صورت اتمام آب اطلاع میدهد فشار بخار لحظه ای 45 گرم در دقیقه میباشد.

از نقاط قوت این مدل اتو عرشیا می توان به سیستم ضد چکه و ضد رسوب آن اشاره داشت. درون مخزن آب یک میله برای جذب آهک و رسوبات تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این اتو میتوان عملکرد حفاظت از گرما، بخاردهی عمودی و افقی و سیستم خاموش کن اتوماتیک اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
بخار دهی عمودی دارد
بخار دهی لحظه ای 45 گرم در دقیقه
جنس کفه سرامیک الماسه
توان مصرفی 2400 وات
گنجایش مخزن آب 400 میلی لیتر
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.