اتو بخار مخزن دار مک استایلر مدل MC-0222

اتو بخار مخزن دار مک استایلر مدل MC-0222

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مک استایلر
مدل کالا: MC-0222

بررسی اجمالی

اتو بخار مخزن دار مک استایلر مدل MC-0222 یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. ...
+

اتو بخار مخزن دار مک استایلر مدل MC-0222

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

در هنگام خرید یک اتوی با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد که مهمترین آنها: توان مصرفی اتو، جنس کف اتو، طول سیم اتو و وزن اتو می باشد. بهتر است جنس کف اتو از سرامیک یا تیتانیوم باشد و سیم اتو نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما اتو بخار مخزن دار مک استایلر مدل MC-0222 را پیشنهاد می کنیم.

 

این اتو بخار دارای توان مصرفی 2400 وات است و دارای کفی از جنس سرامیک و یک مخزن آب به ظرفیت 0.6 لیتر می باشد. حداکثر قدرت فشار اتو 3 بار و حداکثر میزان بخار در هنگام استفاده از اتو 60 گرم بر دقیقه است. 

به وسیله ولوم کنترلی بر روی بدنه اتو می توانید میزان فشار بخار را بر اساس نوع پارچه خود تنظیم کنید. بر روی مخزن اتو یک دکمه جهت تنظیم میزان دما در نظر گرفته شده است. 

محصولات مک استایلر دارای 2 سال گارانتی می باشد و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات مک استایلر است.

مشخصات فنی
تنظیم حرارت دارد
توان مصرفی 2400 وات
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن 0.6 لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.