اتو بخار مورفی ریچاردز مدل 303106

اتو بخار مورفی ریچاردز مدل 303106

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 303106

بررسی اجمالی

اتو بخار مورفی ریچاردز مدل 303106 یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت...
+

اتو بخار مورفی ریچاردز مدل 303106

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

در هنگام خرید یک اتوی با کیفیت باید به چند نکته توجه کرد که مهمترین آنها: توان مصرفی اتو، جنس کف اتو، طول سیم اتو و وزن اتو می باشد. بهتر است جنس کف اتو از سرامیک یا تیتانیوم باشد و سیم اتو نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما اتو بخار مورفی ریچاردز مدل 303106 را پیشنهاد می کنیم. 

اتو بخار مورفی ریچاردز دارای توان مصرفی 2400 وات است. جنس کفی اتو از سرامیک پیلار آیونیک است که به راحتی روی پارچه حرکت می کند و موجب پخش حرارت یکنواحت در سراسر کف اتو می شود. میزان خروجی بخار اتو در حالت بخار دهی دائم تا 100 گرم در دقیقه و در حالت بخار دهی لحظه ای تا 300 گرم در دقیقه است. در صورت وجود چروک های عمیق پارچه می توانید از بخار دهی لحظه ای و یا اسپری آب اتو استفاده کنید. ظرفیت مخزن آب اتو 400 میلی لیتر است. با استفاده از ولوم کنترلی روی اتو می توانید میزان حرارت اتو را بسته به نوع پارچه خود تعیین کنید. از دیگر قابلیت های این اتو میتوان به تولید بخار با دو سرعت متفاوت اشاره داشت.

این اتو مجهز به سیستم رسوب زدائی خودکار می باشد.با استفاده از سیستم بخار دهی عمودی اتو می توانید انواع پرده و یا لباس های دیگر را در حالت ایستاده اتو کنید. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشد. 

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
بخار دهی لحظه ای تا 300 گرم در دقیقه
بخار دهی پیوسته تا 100 گرم در دقیقه
جنس کفه سرامیک پیلار آیونیک
سیستم ضد رسوب دارد
طول سیم 3 متر
توان مصرفی 2400 وات
ظرفیت مخزن 400 میلی لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.