اتو موی وربنا مدل VR-4021

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:وربنا
مدل کالا: VR-4021

بررسی اجمالی

اتو موی وربنا مدل VR-4021 امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که میتوان در...
+

اتو موی وربنا مدل VR-4021

امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که میتوان در هر خانه ای موجود هست، دستگاه فر کننده و یا اتوی مو میباشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات وربنا verbena، اتو موی وربنا مدل VR-4021 را به شما پیشنهاد میدهد.

اتو موی وربنا مدل VR-4021 یکی دیگر از دستگاه های صاف کننده مو با روکش سرامیکی، با صفحه شناور و بلند با پهنای صفحه 25 میلی متر است. بر روی بدنه اتوی موی وربنا دکمه ای برای روشن و خاموش کردن و دکمه ای دیگر برای تنظیم درجه حرارت است که میتوانید از 155 تا 230 درجه سانتیگراد انتخاب نمایید. دستگاه در بالاترین دما 30 ثانیه طول میکشد تا گرم شود.

از دیگر ویژگی های اتو موی وربنا میتوان به صفحه نمایش دیجیتال LED و کیف نگهدارنده نسوز اشاره کرد.

در انتهای دسته ی اتو مو یک حلقه، برای آویزان کردن دستگاه در صورت عدم استفاده قرار دارد. همچنین سیم با سری قابل چرخش 360 درجه قدرت مانور شما را حین کار بیشتر میکند. 

مشخصات فنی
تنظیم حرارت 155 تا 230 درجه سانتیگراد
نمایشگر LED
پوشش سرامیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.