اتو پرس تکنو مدل Te-8100

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Techno
مدل کالا: Te-8100

بررسی اجمالی

اتو پرس تکنو مدل Te-8100 یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پ...
+

اتو پرس تکنو مدل Te-8100

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اتو پرس تکنو مدل Te-8100 به شما میباشد. 

اتو پرس تکنو مدل Te-8100 یکی از مدل های اتو پرس با توان مصرفی 1600 وات از برند تکنو میباشد. این اتو پرس با مخزن آب 300 میلی لیتری و کفه ای از جنس فلز نچسب به راحتی عمل اتوکشی را انجام میدهد. تنظیم درجه حرارت اتو به وسیله دکمه های لمسی روی بدنه بر اساس نوع پارچه شما انجام می شود. بر روی بدنه اتو یک شاسی جهت فعال سازی سیستم بخار قرار دارد. 

از دیگر ویژگی های این اتو پرس میتوان به سیستم هشدار ایمنی، سیستم قطع خودکار، کاور قابل شستشو و بدنه آلومینیومی بادوام اشاره داشت. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات تکنو است.

مشخصات کلی
ابعاد ابعاد اتو پرس 68 * 54 * 22 سانتی متر / ابعاد پایه 40 * 23 * 74 سانتی متر
مشخصات فنی
توان مصرفی 1600 وات
جنس بدنه آلومینیومی
ظرفیت مخزن 300 میلی لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.