اتو پرس ژانومه مدل 3500

اتو پرس ژانومه مدل 3500

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:JANOME
مدل کالا: 3500

بررسی اجمالی

اتو پرس ژانومه مدل 3500 یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پی...
+

اتو پرس ژانومه مدل 3500

یکی از اصول شیک پوشی و داشتن استایل زیبا، مرتب بودن لباس و بدون چروک بودن آن است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می باشد. اتو از دیر باز مورد استفاده اقشار مختلف جامعه از جمله خیاطان بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه هم به روز شده و انواع مختلف آن وارد بازار شد از جمله اتو مخزن دار و اتو پرس.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اتو پرس ژانومه مدل 3500 به شما میباشد. 

اتو پرس ژانومه مدل 3500 یکی از مدل های اتو پرس با توان مصرفی 1600 وات از برند ژانومه میباشد. این اتو پرس با مخزن آب 800 میلی لیتری و کفه ای از جنس تفلون نچسب به راحتی عمل اتوکشی را انجام میدهد. تنظیم درجه حرارت اتو به وسیله دکمه های روی بدنه بر اساس نوع پارچه شما انجام می شود. بر روی بدنه اتو یک شاسی جهت فعال سازی سیستم بخار قرار دارد. طول صفحه اتو 26 اینچ معادل 70 سانتی متر است و قدرت پرس آن معادل 46 کیلوگرم می باشد. جهت اتو کشی دستگاه مجهز به سیستم بخار دهی پیوسته با قدرت 90 گرم در دقیقه است و در صورت وجود چین و چروک های عمیق در لباس میتوانید از سیستم بخار دهی مضاعف با قدرت 120 گرم در دقیقه استفاده کنید. 

زمان لازم جهت آمادگی بخار 3 دقیقه است. سیستم بخار در این اتو از بالا است و نسب به اتو های معمولی تا 10 برابر زمان اتو کشی را تسریع می کند. جهت حفظ ایمنی بیشتر اتو بعد از 10 دقیقه بدون استفاده ماندن و بسته بودن درب اتو به صورت اتوماتیک خاموش می شود. از دیگر مزایای این اتو قابلیت نصب کارتریج ضد رسوب می باشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات ژانومه است.

مشخصات کلی
ابعاد طول صفحه 70 سانتی متر
وزن 18 کیلوگرم بدون پایه
مشخصات فنی
تنظیم حرارت دارد
جنس کفه تفلون
سیستم ضد چکه دارد
توان مصرفی 1600وات
گنجایش مخزن آب 800 میلی لیتر
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.