اتوی مو حرفه ای پرومکس مدل 5757K

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:پرومکس
مدل کالا: 5757K

بررسی اجمالی

اتوی مو حرفه ای پرومکس مدل 5757K اتوی مو حرفه ای پرومکس مدل 5757K یکی از مدل های دیگر از برند پرومکس است که دارای صفحات سرامیکی با روکش کراتین است. توان مصرفی این اتوی مو 55 وات است که مناسب مصارف خانگی و یا آرایشگاهی میباشد. صفحات این مدل با رنگ ...
+

اتوی مو حرفه ای پرومکس مدل 5757K

اتوی مو حرفه ای پرومکس مدل 5757K یکی از مدل های دیگر از برند پرومکس است که دارای صفحات سرامیکی با روکش کراتین است. توان مصرفی این اتوی مو 55 وات است که مناسب مصارف خانگی و یا آرایشگاهی میباشد. صفحات این مدل با رنگ گلبهی زیبایی آن را دو چندان کرده اند همچنین این صفحات با خاصیت آیونیک و یون سازی از حالت الکتریسیته شدن مو جلوگیری میکند و باعث درخشندگی و لطافت موها میشود. روکش کراتینی اتوی مو با القای کراتین به سطح و ساقه مو با مراقبت بیشتری موها را صاف کرده و کوتیکول مو را به خوبی پوشش میدهد.

 

روش استفاده از اتو موی پرومکس مدل 5757 بسیار آسان بوده کافیست دستگاه را به برق زده و با استفاده از سه کلید فشاری برای روشن و خاموش کردن دستگاه و دکمه تنظیم حرارت از 130 تا 230 درجه سانتیگراد قرار گرفته است که توسط چراغ های نشانگر، نمایش داده میشود. صفحات شروع به گرم شدن میکنند و میتوانید به راحتی موهای خود را صاف نمایید.

بر روی دسته دستگاه یک حلقه برای آویزان کردن دستگاه قرار گرفته است که برای جلوگیری از قرارگیری نامناسب دستگاه و عدم استفاده، آن را آویزان نمایید. طول سیم اتوی مو 3 متر میباشد که به استفاده راحت تر از دستگاه و پیچ نخوردن آن کمک میکند. همچنین سیم با سری قابل چرخش 360 درجه قدرت مانور شما را حین کار بیشتر میکند.

به همراه این اتوی مو یک کیف نگه دارنده دستگاه ارائه میشود.

تمامی محصولات پرومکس دارای 2 سال گارانتی شرکت پرومکس میباشد.

مشخصات فنی
جنس صفحات سرامیک طبیعی با روکش کراتین
طول سیم 3 متر
قابلیت چرخش 360 درجه دارد
مدت زمان گرم شدن 30 ثانیه
توان مصرفی 55 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.