اتوی مو سرامیکی پرومکس مدل 5705

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پرومکس
مدل کالا: 5705

بررسی اجمالی

اتوی مو سرامیکی پرومکس مدل 5705 اتوی مو سرامیکی پرومکس مدل 5705 یکی از مدل های اتو مو با توان مصرفی 25 وات است که دارای طراحی ساده ولی کاربردی است. این اتوی مو با صفحاتی از جنس سرامیک طبیعی با ضخامت 20 میلیمتر باعث سریع گرم شدن در 90 ثانیه و گرماد...
+

اتوی مو سرامیکی پرومکس مدل 5705

اتوی مو سرامیکی پرومکس مدل 5705 یکی از مدل های اتو مو با توان مصرفی 25 وات است که دارای طراحی ساده ولی کاربردی است. این اتوی مو با صفحاتی از جنس سرامیک طبیعی با ضخامت 20 میلیمتر باعث سریع گرم شدن در 90 ثانیه و گرمادهی بالا تا 200 درجه میباشد که در طول زمان استفاده از این دستگاه حرارت ثابت میماند همچنین این روکش سرامیکی موجب نرمی و درخشندگی و لطافت موهای شما میشود و از سوزاندن مو و آسیب رساندن به مو جلوگیری میکند.

 

روش استفاده از اتو موی پرومکس مدل 5705 بسیار آسان بوده، کافیست دستگاه را به برق زده و با استفاده از دکمه های روشن و خاموش بر روی دستگاه آن را روشن نمایید. صفحات شروع به گرم شدن میکنند و میتوانید به راحتی موهای خود را صاف نمایید.

بر روی دسته دستگاه یک حلقه برای آویزان کردن دستگاه قرار گرفته است که برای جلوگیری از قرارگیری نامناسب دستگاه و در صورت عدم استفاده، میتوانید آن را آویزان نمایید. طول سیم اتو مو 1.5 متر میباشد که به استفاده راحت تر از دستگاه و پیچ نخوردن آن کمک میکند. همچنین سیم با سری قابل چرخش 360 درجه قدرت مانور شما را حین کار بیشتر میکند.

تمامی محصولات پرومکس دارای 2 سال گارانتی شرکت پرومکس میباشد.

مشخصات فنی
جنس صفحات سرامیک طبیعی
طول سیم 1.5 متر
قابلیت چرخش 360 درجه دارد
مدت زمان گرم شدن 90 ثانیه
توان مصرفی 25 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.