اسپرسوساز پیشرفته حرفه ای گاستروبک مدل 42612S

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42612S

بررسی اجمالی

اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که در اوایل قرن بیستم میلادی در شهر میلان ابداع شد. نحوه تهیه این نوشیدنی عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش از میان دانه های آسیاب شده قهوه می باشد. اسپرسو پایه تهیه برخی از نوشیدنی های دیگر از جمله : کافه لاته، کاپوچینو، کا...
+

اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که در اوایل قرن بیستم میلادی در شهر میلان ابداع شد. نحوه تهیه این نوشیدنی عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش از میان دانه های آسیاب شده قهوه می باشد.

اسپرسو پایه تهیه برخی از نوشیدنی های دیگر از جمله : کافه لاته، کاپوچینو، کافه ماکیاتو و کافه موکا می باشد.

درصد کافئین موجود در اسپرسو تقریبا از تمام نوشیدنی های گرم دیگر بیشتر است به همین علت هم اکثرا در مقیاس کوچک سرو می شود.

یکی از دستگاههایی که به وسیله آن شما می توانید لذت نوشیدن یک اسپرسوی حرفه ای را در خانه تجربه کنید اسپرسوساز گاستروبک 42612S می باشد. این دستگاه یک اسپرسوساز فوق حرفه ای پیشرفته می باشد. 

از جمله ویژگی های اسپرسوساز 42612S می توان به: آسیاب قهوه با تیغه مخروطی با قابلیت 18 درجه تنظیم ریزی و درشتی قهوه، مجهز به سیستم کنترل کننده PID برای پایش دقیق دمای آب با دقت 1 درجه، نازل آبجوش برای تهیه قهوه آمریکانو، پارچه استیل تهیه کف شیر با نمایشگر دما، تنظیم حجم فنجان ها برای یک و دو فنجان، سیستم پیش دم آوری، برنامه نظافت و شتسشوی داخلی، مخزن دانه قهوه با ظرفیت 250 گرم معادل با 30 فنجان اسپرسو که قهوه را تازه نگه می دارد، فشار سنج و سیستم عملکرد کنترل بهینه فشار آبجوش، گرمایش بلوک حرارتی با سیستم ترموبلاک، پمپ آب اسپرسوی حرفه ای ایتالیایی با فشار 17 بار، نازل بخار با قابلیت چرخش 360 درجه اشاره کرد.

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع 390 میلی متر، عرض 365 میلی متر، عمق 340 میلی متر
وزن 10 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
قابلیت تنظیم بخار خروجی دارد
قابلیت تنظیم دما دارد
قابلیت درست کردن هم زمان دو فنجان دارد
ولتاژ 220 الی 240 ولت
توان مصرفی 1200 الی 1450 وات
جنس بدنه استیل
گنجایش مخزن آب 2 لیتر
فشار پمپ 17 بار
قابلیت تهیه کف شیر دارد
سینی چکه گیر دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.