اسپرسوساز گاستروبک مدل 42636

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42636

بررسی اجمالی

اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که در اوایل قرن بیستم میلادی در شهر میلان ابداع شد. نحوه تهیه این نوشیدنی عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش از میان دانه های آسیاب شده قهوه می باشد. اسپرسو پایه تهیه برخی از نوشیدنی های دیگر از جمله : کافه لاته، کاپوچینو، کا...
+

اسپرسو نوعی قهوه غلیظ است که در اوایل قرن بیستم میلادی در شهر میلان ابداع شد. نحوه تهیه این نوشیدنی عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش از میان دانه های آسیاب شده قهوه می باشد.

اسپرسو پایه تهیه برخی از نوشیدنی های دیگر از جمله : کافه لاته، کاپوچینو، کافه ماکیاتو و کافه موکا می باشد.

درصد کافئین موجود در اسپرسو تقریبا از تمام نوشیدنی های گرم دیگر بیشتر است به همین علت هم اکثرا در مقیاس کوچک سرو می شود.

یکی از دستگاههایی که به وسیله آن شما می توانید لذت نوشیدن یک اسپرسوی حرفه ای را در خانه تجربه کنید اسپرسوساز گاستروبک 42636 می باشد. این دستگاه یک اسپرسوساز فوق حرفه ای پیشرفته می باشد

در واقع اسپرسوساز گاستروبک 42636 را می توان یک پل جذاب بین اسپرسوی اصیل سنتی و تکنولوژی مدرن دانست.

اسپرسوساز 42636 با داشتن دو دیگ بخار مجزا امکان تهیه همزمان اسپرسو و کف شیر را فراهم می کند. دیگ اسپرسوی این دستگاه به وسیله کنترلر PID جهت تنظیم دمای دقیق آب مجهز شده است و قابل برنامه ریزی می باشد. با فرآیند قبل از دم آوری قهوه، قهوه مرطوب می شود و به این وسیله عطر طبیعی قهوه و روغن های ضروری آن حفظ می شود. ترکیبی از دانه های قهوه تازه، مقدار مناسب و پروسه حرفه ای دمیدن اسپرسو را غنی تر و خامه ای تر می کند.

خصوصیات کلی اسپرسوساز 42636:

دیگ بخار دو گانه: سیستم ضد زنگ دیگ بخار دوگانه این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید همزمان اسپرسو و کف شیر تهیه کنید، با این وسیله مقدار زیادی در زمان خود صرفه جویی کرده اید.

پنل قابل برنامه ریزی:

قبل از شروع به کار برنامه های تنظیم شده، دستگاه قهوه را پیش از اینکه پمپ به ظرفیت کامل برسد مرطوب می کند.

مدت زمان و میزان فشار برای فرآیند دم آمدن قهوه قابل برنامه ریزی است و این امکان را فراهم می کند تا قهوه به آرامی عطر و بوی خود را باز کند.

درجه حرارت بین دمای 86 تا 96 درجه سانتی گراد قابل برنامه ریزی می باشد و نتیجه این کار یک طعم سفارشی اسپرسو است.

مقدار آب لازم برای تهیه 1 و 2 فنجان اسپرسو قابل تنظیم به صورت دستی می باشد. این دستگاه قابلیت تهیه دو فنجان اسپرسو را به صورت همزمان دارد.

در طول فرآیند دم آوری قهوه تا زمان استخراج کامل همواره دمای داخلی گروپ دستگاه ثابت می ماند تا طعم و عطر قهوه از بین نرود. فشار پمپ آب دستگاه اسپرسوساز 15 بار است.

گاستروبک 42636 دارای یک فشار سنج می باشد که فشار مطلوب دما را همواره کنترل میکند.

از دیگر ویژگی های این اسپرسوساز می توان به چرخش نازل بخار آب به صورت 360 درجه، صفحه گرم نگهدارنده با ظرفیت 6 فنجان، مخزن آب با ظرفیت 2.5 لیتر و سیستم نظافت و شستشوی داخلی اشاره کرد.

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع 370 میلی متر، عرض 405 میلی متر، عمق 375 میلی متر
وزن 12.3 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
قابلیت تنظیم دما دارد
نشانگر سطح آب دارد
توان مصرفی 1500 تا 1800 وات
جنس بدنه استیل
گنجایش مخزن آب 2.5 لیتر
فشار پمپ 15 بار
قابلیت تهیه کف شیر دارد
سینی چکه گیر دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.