اپیلاتور مک استایلر مدل MC-7700

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مک استایلر
مدل کالا: MC-7700

بررسی اجمالی

اپیلاتور مک استایلر مدل MC-7700 یکی از مسائلی که اکثر افراد درگیر آن هستند، اصلاح صورت و بدن است که باید هر چند وقت یکبار، زمان خود را صرف اینکار کنند. در گذشته برای اصلاح صورت از تیغ و لوازمی مشابه به آن استفاده میشد که علاوه بر غیر بهداشتی بودن ...
+

اپیلاتور مک استایلر مدل MC-7700

یکی از مسائلی که اکثر افراد درگیر آن هستند، اصلاح صورت و بدن است که باید هر چند وقت یکبار، زمان خود را صرف اینکار کنند. در گذشته برای اصلاح صورت از تیغ و لوازمی مشابه به آن استفاده میشد که علاوه بر غیر بهداشتی بودن آن آسیب زیادی به صورت میزد و زخم های زیادی روی پوست صورت برمیداشت.

با روی کار آمدن دستگاه های بند انداز، اپیلاتور و ماشین اصلاح، عمل اصلاح صورت و بدن را راحتتر کردند و یک اصلاح بدون ایجاد آسیب به پوست را برای خانم ها و آقایان فراهم میکند.

اپیلاتور مک استایلر مدل MC-7700 یک دستگاه کاربردی و جمع و جور مناسب برای اصلاح و نظافت شخصی خانگی است. این اپیلاتور با داشتن دو سرعت و سری موکن و سری شیور به راحتی موها را از بین میبرد. با استفاده از آداپتور برق با یک ساعت شارژ، 45 دقیقه مورد استفاده قرار میگیرد. برای اصلاح دقیق تر بر روی بدنه دستگاه یک چراغ LED نیز تعبیه شده است. جهت اصلاح دقیق و مرتب سری این اپیلاتور مجهز به 42 عدد موچین می باشد. همچنین برای رعایت بهداشت سری دستگاه قابلیت شستشو را دارد. 

اقلام همراه این اپیلاتور درپوش محافظ، برس تمیز کننده و کیف نگهداری می باشد.

 فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات مک استایلر.

مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
جنس سری سری موچین استیل ضد زنگ
قابلیت شستشو سری قابل شستشو
چراغ LED دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.