بانکه با درب پاشاباغچه مدل کیچن سایز 4  کد 98863

بانکه با درب پاشاباغچه مدل کیچن سایز 4 کد 98863

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Pasabachce
مدل کالا: 98863

بررسی اجمالی

بانکه با درب پاشاباغچه مدل کیچن سایز 4  کد 98863 بانکه و ظروف نگهدارنده یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه می باشد. به وسیله این ظروف می توانید انواع حبوبات، سبزیجات خشک، مربا و ادویه جات را نگهداری کنید. بانکه ها در انواع و ابعاد مختلف در بازار ...
+

بانکه با درب پاشاباغچه مدل کیچن سایز 4  کد 98863

بانکه و ظروف نگهدارنده یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه می باشد. به وسیله این ظروف می توانید انواع حبوبات، سبزیجات خشک، مربا و ادویه جات را نگهداری کنید. بانکه ها در انواع و ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. پاشاباغچه یکی از کارخانجات تولید ظروف بلور می باشد که در محصولات تولیدی خود بانکه را نیز جای داده است. این بانکه ها از جنس شیشه بلور با توجه به طراحی زیبای خود بسیار پر طرفدار است. 

بانکه با درب پاشاباغچه مدل کیچن سایز 4 کد 98863 از جنس شیشه بوده و بسیار ایده آل برای نگهداری مواد غذای خشک مانند حبوبات، ادویه جات، اسپاگتی و غیره می باشد. وجود نوار سیلیکونی دور درب بانکه از نفوذ هوا و آلودگی به داخل جلوگیری می کند. ارتفاع این بانکه 11.8 سانتی متر، قطر دهنه 9.9 سانتی متر و قطر سطح مقطع 13.6 سانتی متر می باشد. این بانکه در برابر حرارت تا 60 درجه سانتی گراد مقاوم بوده و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات پاشاباغچه می باشد.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع 11.8 سانتی متر / قطر دهنه 9.9 سانتی متر / قطر سطح مقطع 13.6 سانتی متر
کشور سازنده ترکیه
مشخصات فنی
قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی دارد
گنجایش 614 میلی لیتر
جنس شیشه

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.