بانکه گرد لیمون مدل سارینا سایز 1 کد 1426

بانکه گرد لیمون مدل سارینا سایز 1 کد 1426

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Limon
مدل کالا: سارینا 1426

بررسی اجمالی

بانکه گرد لیمون مدل سارینا سایز 1 کد 1426 بانکه و ظروف نگهدارنده یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه می باشد. به وسیله این ظروف می توانید انواع حبوبات، سبزیجات خشک، مربا و ادویه جات را نگهداری کنید. بانکه ها در انواع و ابعاد مختلف در بازار موجود م...

گزینه های موجود

+

بانکه گرد لیمون مدل سارینا سایز 1 کد 1426

بانکه و ظروف نگهدارنده یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه می باشد. به وسیله این ظروف می توانید انواع حبوبات، سبزیجات خشک، مربا و ادویه جات را نگهداری کنید. بانکه ها در انواع و ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. شرکت لیمون یکی از تولید کنندگان ظروف آشپزخانه از جنس پلاستیک هستند که بانکه هایی در طرح و سایزهای متنوع تولید کرده است. 

بانکه گرد لیمون مدل سارینا سایز 1 کد 1426 سایز بزرگ از بانکه های سری سارینا با جنس بدنه پلاستیکی و دارای درپوش محکم برای نگهداری انواع مواد  غذایی است و از انتشار بوی نامطبوع جلوگیری میکند. بسیار ایده آل برای نگهداری مواد غذای خشک مانند حبوبات، ادویه جات، اسپاگتی و غیره می باشد. شما میتوانید ست بانکه های مدل سارینا در سایزهای مختلف را از سیتی کالا خریداری نمایید و آشپزخانه ای زیبا داشته باشید. بانکه های گرد لیمون به گونه ای طراحی شده اند که به آسانی روی هم قرار میگیرند.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات لیمون میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 12 *23 سانتیمتر
مشخصات فنی
سایز سایز 1
تعداد 1
جنس پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.