بخارشوی همیلتون مدل SH-8831N

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Hamilton
مدل کالا: SH-8831N

بررسی اجمالی

بخارشوی همیلتون مدل SH-8831N در امر نظافت منزل و محیط کار ابزارها و وسایل متعددی برای کمک به افراد تولید و روانه بازار شده است که این ابزار علاوه بر آسان کردن امر نظافت توانسته اند تمیزی بیشتری برای محیط به ارمغان بیاورند. یکی از این وسایل بخار شو...
+

بخارشوی همیلتون مدل SH-8831N

در امر نظافت منزل و محیط کار ابزارها و وسایل متعددی برای کمک به افراد تولید و روانه بازار شده است که این ابزار علاوه بر آسان کردن امر نظافت توانسته اند تمیزی بیشتری برای محیط به ارمغان بیاورند. یکی از این وسایل بخار شوی ها هستند که به وسیله بخار آب و مکش بسیار قوی سطوح مختلف از جمله سرامیک، کاشی، فرش، دیوار و پنجره ها را به خوبی تمیز می کنند. با استفاده از سری های متعددی که معمولا همراه با بخارشوی هستند به راحتی می توانید نقاطی که دسترسی به آن ها بسیار سخت است را تمیز کنید. استفاده از بخارشوی ها در مقایسه با روش های سنتی بسیار بهداشتی تر و سریعتر است.

در هنگام خرید یک بخارشوی خوب باید به این نکات توجه بفرمائید: گنجایش مخزن آب، توان مصرفی، قدرت تولید بخار آب، وزن بدنه، ایمنی و قیمت.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما دستگاه بخارشوی همیلتون مدل SH-8831N را معرفی میکنیم.

این بخار شوی دارای فشار بخار 4 بار و گنجایش مخزن 1.6 لیتر می باشد. این بخارشوی تنها با استفاده از آب و بدون هیچ ماده شوینده دیگری محیط را تمیز می کند. بدنه بخار شوی یک ولوم چرخشی جهت تنظیم حرارت دارد و روی لوله خرطومی آن یک دکمه جهت فعال و یا غیر فعال کردن بخار قرار گرفته شده است. 

اقلام همراه بخارشوی همیلتون  نازل مخصوص شیار های کوچک، سری مخزن دار جهت پمپ بخار به همراه شوینده، حوله مناسب شستشوی سطوح، لوله خرطومی، گوشه گیر، کف شور و ظرف آب می باشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات همیلتون می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 58 * 33 * 41 سانتی متر
وزن 7.8 کیلوگرم
مشخصات فنی
فشار بخار 4 بار
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت مخزن 1.6 لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.