بخاری گازی مروارید سوز مدل شومینه سوپر گرافیک 18000

بخاری گازی مروارید سوز مدل شومینه سوپر گرافیک 18000

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مروارید سوز
مدل کالا: سوپر گرافیک 18000

بررسی اجمالی

با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از بخاری هم رواج پیدا میکند. بخاری ها در دو نوع برقی و گازی در بازار موجود هستند که به نسبت به نیاز میتوان به خریداری هر کدام از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اقدام نمود. بخاری گازی مروارید سوز مدل شومینه سوپ...
+

با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از بخاری هم رواج پیدا میکند. بخاری ها در دو نوع برقی و گازی در بازار موجود هستند که به نسبت به نیاز میتوان به خریداری هر کدام از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا اقدام نمود.

بخاری گازی مروارید سوز مدل شومینه سوپر گرافیک 18000 یکی از مدل های بخاری گازی پر طرفدار با طراحی زیبا و کلاسیک و جنس تمام لعاب ساخته شده است.

از ویژگی های بارز بخاری گازی مدل سوپر گرافیک میتوان به سیستم OSD اشاره کرد که به کنترل اکسیژن در محیط کمک میکند و در صورت کاهش اکسیژن، بخاری به طور خودکار خاموش میشود. همچنین دارای ترموسوئیچ و گاورنر میباشد.

توان حرارتی این دستگاه 3000 تا 8000 کیلو کالری بر ساعت میباشد که راندمان 70.97 درصد را با رده انرژی E را به خود اختصاص داده است.

از لحاظ ظاهری این بخاری به طرح شومینه و دودکش دار بوده و قطر دودکش آن 100 میلی متر است. نوع گاز مصرفی در این بخاری گاز طبیعی شهری میباشد. توسط ولوم های قرار گرفته شده در زیر در پوش قیمت پایینی بدنه میتوان بخاری را روشن و درجه حرارت را تعیین نمود.

تمامی بخاری های مروارید سوز دارای 24 ماه ضمانت نامه میباشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات مروارید سوز.

مشخصات کلی
ابعاد 102* 102* 44 سانتی متر
وزن 35.6 کیلوگرم
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
قابلیت سیستم OSD / ترموسوئیچ / گاورنر
توان مصرفی توان گرمایشی : 3000 تا 8000 کیلو کالری در ساعت

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.