برس حرارتی وربنا مدل VR-6370

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:وربنا
مدل کالا: VR-6370

بررسی اجمالی

برس حرارتی وربنا مدل VR-6370 امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که نسبت ب...
+

برس حرارتی وربنا مدل VR-6370

امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که نسبت به سشوار و اتوی مو جدیدتر میباشد، برس های حرارتی است. برس های حرارتی مو در مانند اتوی مو به صاف شدن بهتر مو کمک میکنند.

برس حرارتی وربنا مدل VR-6370 یک وسیله بسیار کاربردی که مدلی پیشرفته از برس های قدیمی است. این برس حرارتی میتواند عمل برس کردن موها، حالت دادن و آرایش مو را با مدل های متنوع انجام دهد. 

قابلیت استفاده برای انواع مو

یکی از ویژگی های برس حرارتی وربنا میتوان به  تنظیم حرارت از درجه تا 230 درجه اشاره کرد که برای هر مویی متناسب است.

شانه های مقاوم و عایق

شانه های برس حرارتی جهت جلوگیری از آسیب به کف سر، دارای نوک های عایق در دندانه های خود است و بدون هیچ آسیبی از حرارت میتوانید موهایتان را شانه و صاف کنید.

عملکرد دستگاه بسیار آسان بوده کافیست با یک دکمه دستگاه را روشن نمایید و با استفاده از نمایشگر LCD درجه حرارت را تنظیم نمایید.

برای استفاده از برس حرارتی وربنا حتما موهایتان را خشک نمایید و برای استفاده روزانه به جای اتو مو میتوانید با برس حرارتی با درجه کم، موهای خود را صاف نمایید. مدت زمان گرم شدن این برس 60 ثانیه است.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات وربنا verbena میباشد.

مشخصات فنی
تنظیم حرارت تا 230 درجه سانتی گراد
طول سیم 2.5 متر
قابلیت فناوری آیونیک
نمایشگر LCD

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.