بشقاب مربع 28 سانتیمتری کریستال ناخمن مدل پتالز کد 88334

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 88334 Petals

بررسی اجمالی

بشقاب یکی دیگر از ظروف کریستالی است و کریستال از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم است که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته...
+

بشقاب یکی دیگر از ظروف کریستالی است و کریستال از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم است که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند.

 

کریستال ناخمن PETALS توسط آلوارو ارويب طراحي شده است. طراحی زیبای پتالز برگرفته شده از گلبرگ های ظریف میباشد که به طور نا منظم و با ساختار غیر معمول در سطح ظروف، درخشندگی و جلوه های نورانی جدید و عاشقانه را ایجاد کرده است. 

بشقاب مربع 28 سانتیمتری کریستال ناخمن مدل پتالز کد 88334 از مدل های پر طرفدار کریستال با ظاهری شکیل، زیبا و شفافیت در ساخت، چشمگیر و انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. طراحی پتالز با درخشش خیره کننده و بدون سرب مناسب مجالس و مهمانی های شماست. بشقاب مربع 28 سانتیمتری ناخمن مدل پتالز، دارای طول و عرض 28 سانتیمتر و ارتفاع 3 سانتیمتر میباشد که میتوانید به عنوان شیرینی خوری مورد استفاده قرار گیرد. با خرید ست کریستال پتالز از فروشگاه سیتی کالا، نمایندگی فروش ناخمن آلمان، یک پذیرایی بی نظیر را تجربه کنید.

 
مشخصات کلی
ابعاد طول و عرض : 28 سانتیمتر / ارتفاع : 3 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد یک عدد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.