تابلو آینه رومادون طرح گل کد 1221

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:رومادون
مدل کالا: گل 1221

بررسی اجمالی

تابلو آینه رومادون طرح گل کد 1221 امروزه در طراحی دکوراسیون مدرن و داخلی استفاده از تابلوهای دکوراتیو مدرن و فانتزی رواج بسیاری پیدا کرده است. یکی از جدیدترین مدل های تابلو، تابلوهای آینه ای هستند که این گونه تابلوها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند،...
+

تابلو آینه رومادون طرح گل کد 1221

امروزه در طراحی دکوراسیون مدرن و داخلی استفاده از تابلوهای دکوراتیو مدرن و فانتزی رواج بسیاری پیدا کرده است. یکی از جدیدترین مدل های تابلو، تابلوهای آینه ای هستند که این گونه تابلوها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند، میتوانند نورپردازی را در خود ایجاد کنند و باعث زینت بخشیدن و آرامش به محیط شوند. تابلوهای دکوراتیو در طرح های بسیار متنوع برای مکانهایی از جمله اتاق خواب، اتاق کودک، حال و پذیرایی و... طراحی شده اند. یکی از شرکت های تولید کننده تابلوهای آینه ای دکوراتیو با کیفیت ساخت بالا، رومادون ساخت ایران میباشد و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات رومادون است. 

تابلو آینه رومادون طرح گل کد 1221 یکی دیگر از طرح های بسیار زیبا و شکیل از تابلوهای برند رومادون که ترکیبی از آینه و چوب میباشد. جنس قاب از MDF و به رنگ مشکی و جنس طرح PVC و آینه ی شیشه ای جیوه اندود است. این تابلوها دارای کیفیت بالا و بسته بندی مقاوم هستند و دارای نصب آسان و ابعاد 45*45 سانتیمتر است. 

در کنار این محصول یک دفترچه راهنما، یک هدیه و دو میخ برای نصب قرار دارد.

مشخصات کلی
ابعاد 45 * 45 سانتی متر
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
جنس قاب: MDF / جنس طرح: PVC / آینه : شیشه ای جیوه ای

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.