تابه استیل سایز 28 کن ریکن مدل دیلی کد 37258

تابه استیل سایز 28 کن ریکن مدل دیلی کد 37258

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:KUHN RIKON
مدل کالا: 37258 Daily

بررسی اجمالی

تابه استیل سایز 28 کن ریکن مدل دیلی کد 37258 تابه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواد...
+

تابه استیل سایز 28 کن ریکن مدل دیلی کد 37258

تابه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. قابلمه و تابه استیل یکی از مواردی است که در ساخت آن مواد شیمیایی مضر به کار نرفته است و خطری در مورد سلامت شما را تهدید نمی کند. 

تابه استیل سایز 28 کن ریکن مدل دیلی کد 37258، یکی از مدل های تابه برند کن ریکن سوئیس با کیفیت عالی و طراحی زیبا ساخت کشور سوئیس میباشد. این تابه در سایز 28 سانتیمتری به گنجایش 5 لیتر به همراه درب پیرکس است. جنس تابه کن ریکن از فولاد ضد زنگ با دستگیره های استیل ارگونومیک برای حمل و جابه جایی آسان میباشد. همچنین قابلیت استفاده بر روی انواع صفحات پخت و پز از قبیل اجاق های گازی، الکترونیکی و هالوژنی را دارد. توصیه میشود با دست شسته شود.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کن ریکن میباشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس سوییس
مشخصات فنی
سایز 28 سانتیمتر
گنجایش 5 لیتر
جنس بدنه : فولاد ضد زنگ / درب : پیرکس

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.