تابه وک برقی هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48899

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 48899

بررسی اجمالی

تابه وک برقی هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48899 یکی از مدل های تابه، که مخصوص پخت و پز آسیای شرقی میباشد، تابه وک نام دارد. این تابه بزرگ تر و گود تر از تابه های معمولی است. در تابه وک معمولا غذا در دمای بالا طبخ میشود و غذا سرخ و برشته نمیشود فقط کمی...
+

تابه وک برقی هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48899

یکی از مدل های تابه، که مخصوص پخت و پز آسیای شرقی میباشد، تابه وک نام دارد. این تابه بزرگ تر و گود تر از تابه های معمولی است. در تابه وک معمولا غذا در دمای بالا طبخ میشود و غذا سرخ و برشته نمیشود فقط کمی نرم شده و ارزش مواد غذایی در این تابه به خوبی حفظ میشود. دهانه تابه وک بزرگتر از کفی آن میباشد.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما تابه وک برقی هوشمند مورفی ریچاردز مدل 48899 است.

این تابه وک دارای توان مصرفی 1800 وات و ساخت شده از استیل مستحکم و مقاوم می باشد. یکی از قابلیت های این تابه تنظیم حرارت به وسیله ولوم کنترلی آن می باشد که دما را از 80 تا 210 درجه سانتی گراد تنظیم می کند. ظرفیت کلی تابه 4.5 لیتر است و روکش تابه کاملا نچسب می باشد. 

دستگیره های تابه از جنس سیلیکونی عایق حرارت می باشد که از سوختن دست در دمای بالا جلوگیری می کند. درب تابه از جنس شیشه می باشد و به راحتی داخل تابه قابل رویت می باشد. پایه های تابه برجسته و غیر لغزنده می باشد که از افتادن و سر خوردن تابه جلوگیری می کند. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 34 * 24 * 64 سانتی متر
وزن 3.98 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
طول سیم 0.12 متر
ظرفیت 4.5 لیتر
توان مصرفی 1800 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.