تخم مرغ پز 7 تایی ویداس مدل VIR-5013

تخم مرغ پز 7 تایی ویداس مدل VIR-5013

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:ویداس
مدل کالا: VIR-5013

بررسی اجمالی

شاید در نظر همه پختن یک تخم مرغ آب پز راحت ترین کار در آشپزی باشد ولی جالب است بدانید که همین کار ساده هم اصول و قواعد خاص خود را دارد که اگر رعایت نشود، تخم مرغ باب میلتان نخواهد بود و شاید دچار ترک و شکستگی شود. به همین جهت دستگاهی به نام تخم مرغ پ...
+

شاید در نظر همه پختن یک تخم مرغ آب پز راحت ترین کار در آشپزی باشد ولی جالب است بدانید که همین کار ساده هم اصول و قواعد خاص خود را دارد که اگر رعایت نشود، تخم مرغ باب میلتان نخواهد بود و شاید دچار ترک و شکستگی شود. به همین جهت دستگاهی به نام تخم مرغ پز وارد بازار شده است تا در کمترین زمان و طبق ذائقه، تخم مرغی با سه درجه سفت، نیم پز و یا عسلی تهیه و نوش جان نمایید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا برای خرید یک تخم مرغ پز خوب توصیه میکند که به نکات زیر توجه فرمایید: ظرفیت دستگاه تخم مرغ پز را بر حسب نیازتان انتخاب کنید، سیستم خاموش شدن اتوماتیک، آلارم دستگاه، توان مصرفی و قابلیت های دیگر.

تخم مرغ پز 7 تایی ویداس مدل VIR-5013 یکی از دستگاه های تخم مرغ پز با کیفیت مناسب موجود در بازار میباشد. این تخم مرغ پز با توان مصرفی 300 وات قابلیت پختن 7 تخم مرغ به صورت همزمان را دارد. تخم مرغ پز ویداس، تخم مرغ ها را به صورت سفت، نیم پز و عسلی آماده میکند و در پایان پخت هشدار پایان کار را میدهد. همچنین مخزن آب آن 65 میلی گرم میباشد.

 

مشخصات فنی
جنس ظرف تفلون
ظرفیت 7 تخم مرغ
توان مصرفی 300 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.