تخم مرغ پز گاستروبک مدل 42801

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42801

بررسی اجمالی

برای خرید یک تخم مرغ پز خوب توصیه میکند که به نکات زیر توجه فرمایید: ظرفیت دستگاه تخم مرغ پز را بر حسب نیازتان انتخاب کنید، سیستم خاموش شدن اتوماتیک، آلارم دستگاه، توان مصرفی و قابلیت های دیگر. یکی از دستگاه های تخم مرغ پز با کیفیت مناسب موجود تخم...
+

برای خرید یک تخم مرغ پز خوب توصیه میکند که به نکات زیر توجه فرمایید: ظرفیت دستگاه تخم مرغ پز را بر حسب نیازتان انتخاب کنید، سیستم خاموش شدن اتوماتیک، آلارم دستگاه، توان مصرفی و قابلیت های دیگر.

یکی از دستگاه های تخم مرغ پز با کیفیت مناسب موجود تخم مرغ پز گاستروبک مدل 42801 می باشد. این تخم مرغ پز قابلیت پختن 7 عدد تخم مرغ را به صورت همزمان دارد. تخم مرغ پز گاستروبک تخم مرغ ها را به صورت عسلی و پخت کامل آماده میکند و در پایان کار هشدار پایان پخت را اعلام می کند و به صورت اتوماتیک خاموش می شود. ظرف داخلی تخم مرغ پز از جنس پلاستیک بوده و قابل جداشدن و شستشو می باشد. 

گاستروبک 42801 پز مجهز به لیوان آب مدرج جهت تنظیم میزان پخت و یک سبد بخار پز برای پخت سبزیجات در میزان کم می باشد. درصورت بدون آب ماندن سیستم ایمنی فعال شده و تخم مرغ پز را خاموش می کند.

 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است. 

 

مشخصات کلی
وزن 800 گرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
گنجایش 7 عدد تخم مرغ
توان مصرفی 350 وات
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.