ترازو دیجیتال وزن کشی دلمونتی مدل DL-1760 ابزار سلامت

ترازو دیجیتال وزن کشی دلمونتی مدل DL-1760

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Delmonti
مدل کالا: DL-1760

بررسی اجمالی

ترازو دیجیتال وزن کشی دلمونتی مدل DL-1760 ترازوی وزن کشی از پرکاربرد ترین و مصرفی ترین لوازم خانه به شمار می رود. در قدیم برای وزن کشی شخص از ترازو های آنالوگ استفاده میکردند که از دقت بالایی برخوردار نبودند. ولی با پیشرفت تکنولوژی تمامی ابزار های...
+

ترازو دیجیتال وزن کشی دلمونتی مدل DL-1760

ترازوی وزن کشی از پرکاربرد ترین و مصرفی ترین لوازم خانه به شمار می رود. در قدیم برای وزن کشی شخص از ترازو های آنالوگ استفاده میکردند که از دقت بالایی برخوردار نبودند. ولی با پیشرفت تکنولوژی تمامی ابزار های مکانیکی جای خود را به ابزار های دیجیتالی داده که از دقت خیلی بیشتری برخوردارند. ترازو های آشپزخانه و وزن کشی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، به شما ترازو دیجیتال وزن کشی دلمونتی مدل DL-1760 را معرفی می کنیم.

ترازو دیجیتال وزن کشی دلمونتی مدل DL-1760 یکی از محصولات کاربردی از برند دلمونتی میباشد. این ترازو با طراحی مدرن و عملکرد دیجیتال مناسب برای وزن کشی در خانه است. جنس ترازو شیشه ای که شیشه به کار رفته در آن بسیار مقاوم  و 6 میلی متر ضخامت است.

ترازو دلمونتی با 4 سنسور دقیق اندازه گیری بالایی دارد. حداکثر تحمل وزن برای این ترازو تا 150 کیلوگرم است که نسبت یه ترازوهای هم رده خود وزن های بالاتری را تحمل میکند. نمایشگر قرار گرفته شده بر روی ترازو دیجیتال عرشیا LCD بوده و به وضوح اعداد را نمایش میدهد.

مصرف آن بسیار پایین بوده و حتی هنگامی که از روی آن پایین بیایید ترازو بعد از مدتی بصورت خودکار خاموش میشود و زمانی که دوباره روی آن بروید روشن میشود.

همچنین این ترازو مجهز به سیستم اندازه گیری چربی بدن و آب بدن میباشد و میتواند گزینه ی خوبی برای مراکز پزشکی و مطب ها باشد.

برای روشن کردن ترازو کافیست بر روی آن قرار گرفته و بعد از وزن کشی برای صرفه جویی در باتری صفحه نمایش به صورت خودکار خاموش میشود.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش لوازم خانگی و برقی دلمونتی است.

مشخصات فنی
حداکثر تحمل وزن 150 کیلوگرم
نمایشگر LCD

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.