توستر 2 تکه پیشرفته گاستروبک مدل 42404

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42404

بررسی اجمالی

استفاده از توستر نان لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گیری نان، قابلیت یخ زدایی، سینی جمع آوری خرده نان و قابلیت تنظیم ح...
+

استفاده از توستر نان لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گیری نان، قابلیت یخ زدایی، سینی جمع آوری خرده نان و قابلیت تنظیم حرارت برای انتخاب نوع برشته شدن نان توجه نمود.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما توستر 2 تکه پیشرفته گاستروبک مدل 42404 را پیشنهاد می کنیم.

توستر گاستروبک مدل 42404 دارای 2 جایگاه قرار گیری نان می باشد که دارای توان مصرفی 960 وات است و تقریبا برای خانواده های 2 تا 4 نفره مناسب می باشد. جنس بدنه این توستر استیل مات است و دارای اهرم بالا برنده می باشد. این دستگاه نیز مجهز به سینی مخصوص نان های گرد کوچک می باشد، همچنین صفحه نمایش LCD به شما زمان باقی مانده از تست شدن نان را نشان می دهد.

به وسیله تایمر توستر 42404 می توانید زمان لازم جهت تست کردن نان را تعیین کنید. 3 دکمه تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه مخصوص تست کردن نان خام، گرم کردن مجدد و یخ زدایی می باشد. یک سینی میله ای نیز همراه دستگاه می باشد که مخصوص گرم کردن پیراشکی حجیم می باشد.

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد 18.5 * 28 * 20.5 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد جایگاه نان 2 تکه
نمایشگر دارد
توان مصرفی 960 وات
جنس بدنه استیل مات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.