توستر 4 تکه حرفه ای گاستروبک مدل 42398

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42398

بررسی اجمالی

استفاده از توستر نان لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گیری نان، قابلیت یخ زدایی، سینی جمع آوری خرده نان و قابلیت تنظیم ح...
+

استفاده از توستر نان لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گیری نان، قابلیت یخ زدایی، سینی جمع آوری خرده نان و قابلیت تنظیم حرارت برای انتخاب نوع برشته شدن نان توجه نمود.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما توستر 4 تکه حرفه ای گاستروبک مدل 42398 را پیشنهاد می کنیم.

توستر گاستروبک مدل 42398 دارای 4 جایگاه قرار گیری نان می باشد که دارای توان مصرفی 1500 وات است و تقریبا برای خانواده های 4 تا 6 نفره مناسب می باشد. 9 مرحله تست کردن نان این امکان را برای شما فراهم می کند که نان تست خود را از نرم ترین تا برشته ترین حالت تهیه کنید. دهانه ورودی دستگاه به اندازه کافی پهن است و شما می توانید توست های نان باگت و همبرگر را نیز داخل آن قرار دهید. 

توستر 42398 همچنین مجهز به سیستم یخ زدایی و گرما دهی مجدد می باشد. سینی جمع آوری خرده نان که در کف توستر تعبیه شده است به نظافت محیط اطراف کمک می کند. گیره های گیرنده نان کاملا بالا می آید تا شما بتوانید به راحتی تکه های کوچک نان را هم بردارید. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد 37 * 18 * 19 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد جایگاه نان 4 تکه
توان مصرفی 1500 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.