توستر 4 خانه مورفی ریچاردز مدل 242004

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 242004

بررسی اجمالی

توستر 4 خانه مورفی ریچاردز مدل 242004 لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای تهیه نان برشته شده یا به اصطلاح نان تست برای صبحانه، نیاز به یک توستر نان دارید. برای خرید یک توستر باید به توان مص...
+

توستر 4 خانه مورفی ریچاردز مدل 242004

لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای تهیه نان برشته شده یا به اصطلاح نان تست برای صبحانه، نیاز به یک توستر نان دارید. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گیری نان، قابلیت یخ زدایی، سینی جمع آوری خرده نان و قابلیت تنظیم حرارت برای انتخاب نوع برشته شدن نان توجه نمود.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما توستر 4 خانه مورفی ریچاردز مدل 242004 را پیشنهاد می کنیم.

این توستر دارای توان مصرفی 1800 وات است و به دلیل داشتن بدنه از جنس استیل براق قرمز رنگ زیبا و جذاب می باشد. تعداد جایگاه قرار گیری نان در توستر 4 عدد است. از جمله مزیت های این توستر می توان به قابلیت یخ زدایی آن اشاره کرد، شما می توانید به راحتی نان یخ زده خود را داخل توستر گذاشته و یک نان ترد و تازه تحویل بگیرید. در صورت چسبیدن نان به بدنه دستگاه و یا اتمام فرآیند تست کردن توستر به صورت خودکار خاموش می شود. توستر مورفی ریچاردز دارای کشوی جمع آوری خرده نان می باشد که به نظافت محیط پیرامون دستگاه کمک می کند. 

توستر مورفی ریچاردز دارای 7 برنامه تنظیم جداگانه برای برشته شدن نان می باشد. با استفاده از قابلیت گرمایش مجدد نان می توانید نان را دوباره و به میزان دلخواه خود تست کنید و در صورت منصرف شدن از تست کردن نان می توانید با استفاده از دکمه انصراف روند تست کردن نان را متوقف کنید. این دستگاه همچنین مجهز به چراغ LED می باشد که با روشن شدن دستگاه فعال می شود و به بهتر برشته و تست شدن نان کمک می کند.

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 283 * 324 * 307 میلی متر
وزن 2.3 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
تایمر دارد
تعداد جایگاه نان 4 عدد
طول سیم 0.75 متر
قابلیت یخ زدایی دارد
توان مصرفی 1800 وات
جنس بدنه استیل
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.