توستر نان راسل هابز مدل لجیسی فلورال کد 21971

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Legacy Floral 21971

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود.

 

توستر نان راسل هابز کد 21971 از سری لجیسی فلورال با طراحی خاص و منحصر به فرد مشکی براق و گل های سفید و وارم برجسته راسل هابز برازنده خانه های امروزی و مدرن است و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان میکند. این توستر با توان مصرفی 1300 وات در کوتاهترین زمان نان گرم و برشته را برای یک صبحانه لذیذ آماده میکند این توستر قابلیت قرار دادن 2 تکه نان بزرگ را به طور همزمان دارد.

توستر نان راسل هابز دارای عملکردی آسان است، ابتدا نان ها را در جایگاه نان قرار داده، دستگیره پرش نان را به پایین هدایت میکنید و درجه دلخواه برای برشته شدن نان را تنظیم نمایید. زمانیکه به درجه برشته شدن رسیدند، نان ها به صورت خودکار به بالا می آیند و دستگیره به حالت اولیه خود بر میگردد.

این توستر با بهره گیری از تکنولوژی تست سریع تا 55 درصد سریع تر از توستر های دیگر عمل میکند. بر روی بدنه قسمت پایین دستگاه ولوم چرخشی کنترلی جهت تنظیم مقدار برشتگی و تست شدن نان در چند درجه و 2 کلید برای لغو و عملکرد یخ زدایی تعبیه شده است. در کنار دستگاه یک نمایشگر برای نشان دادن زمان باقی مانده تا آماده شدن نان تست قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های توستر راسل هابز مدل لجیسی میتوان به جایگاه فلزی برای گرم کردن انواع نان و یا شیرینی و پایه های ضد لغزش اشاره کرد . همچنین سینی کشویی برای جمع آوری خرده های نان در پایین دستگاه قرار دارد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
تعداد جایگاه نان 2 عدد
سینی جمع آوری خرده نان دارد
گارانتی 2 ساله
یخ زدایی دارد
توان مصرفی 1300 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.