توستر نان عرشیا مدل TO786-2113

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: TO786-2113

بررسی اجمالی

لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای تهیه نان برشته شده یا به اصطلاح نان تست برای صبحانه، نیاز به یک توستر نان دارید. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گ...
+

لذت خوردن یک تکه نان گرم در شروع یک صبح دل انگیز، انرژی و نشاط آن روز را دو چندان میکند. برای تهیه نان برشته شده یا به اصطلاح نان تست برای صبحانه، نیاز به یک توستر نان دارید. برای خرید یک توستر باید به توان مصرفی دستگاه، جنس بدنه، تعداد جایگاه قرار گیری نان، قابلیت یخ زدایی، سینی جمع آوری خرده نان و قابلیت تنظیم حرارت برای انتخاب نوع برشته شدن نان توجه نمود.

توستر نان عرشیا مدل TO78-2113 یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی برند عرشیا با توان مصرفی بالا و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و ترکیب با رنگ سفید، خنک و قابل لمس میباشد. دستگاه دارای یک پنل کنترلی است و میتوان با استفاده از ولوم چرخشی بر روی توستر تا 6 درجه متفاوت را تنظیم نمایید. همچنین دکمه هایی جهت گرم کردن مجدد نان و توقف عملکرد و دکمه ی باز کردن نان های یخ زده بر روی دستگاه تعبیه شده است. توستر نان عرشیا دارای 2 جایگاه قرارگیری نان میباشد.

از دیگر ویژگی های توستر نان عرشیا مدل TO786-2113 میتوان به سینی جمع آوری خرده نان و سیم جمع کن اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

 

مشخصات فنی
تعداد جایگاه نان 2 عدد
عملکرد گرم کردن مجدد / توقف عملیات / باز کردن یخ نان منجمد
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.