جا حبوباتی استیل هایلو سایز بزرگ مدل 0833200

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Hailo
مدل کالا: 0833200

بررسی اجمالی

جا حبوباتی استیل هایلو سایز بزرگ مدل 0833200  بانکه، ظروف نگهدارنده و جا حبوباتی و ادویه یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه می باشند. به وسیله این ظروف می توانید انواع حبوبات، سبزیجات خشک، مربا و ادویه جات را نگهداری کنید. جا حبوباتی ها در انواع ...
+

جا حبوباتی استیل هایلو سایز بزرگ مدل 0833200 

بانکه، ظروف نگهدارنده و جا حبوباتی و ادویه یکی از پر کاربردترین لوازم آشپزخانه می باشند. به وسیله این ظروف می توانید انواع حبوبات، سبزیجات خشک، مربا و ادویه جات را نگهداری کنید. جا حبوباتی ها در انواع و ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. 

کارخانه و شرکت هایلو در سال 1947 در کشور آلمان تاسیس گردید. این شرکت بعنوان یک کارخانه حرفه ای و بسیار مدرن از همان ابتدا کار تولید خود را شروع نمود و به عنوان تولید کننده برتر و پیشرو در زمینه ساخت انواع نردبان و سطل های زباله پا به عرصه تولید گذارد. هایلو هر روزه با تکنولوژی جدید و به روز خود و با تنوع دهی فراوان در تولید محصولات بازار خاصی را برای خود در نظر گرفته است و اکنون محصولات هایلو به بیش از 60 کشور مختلف در سراسر جهان صادر و فروخته می شوند.

جا حبوباتی استیل هایلو سایز بزرگ مدل 0833200 یکی از لوازم کاربردی آشپزخانه با طراحی مدرن و کیفیت ساخت بالا میباشد. این ظرف حبوبات از جنس بدنه فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی و دارای درب پلاستیکی بسیار محکم و غیر قابل نفوذ از  هوا و حشرات میباشد. این ظرف برای نگهداری حبوبات، قند، چای، شکر و ... بسیار مناسب است. در زیر ظرف یک رینگ پلاستیکی برای جلوگیری از لغزش و ایستایی بهتر در سطوح مختلف قرار گرفته است.

درب این محصول برای مشاهده بهتر محتویات داخل ظرف، پلاستیکی طراحی شده است. گنجایش این جا حبوباتی 1.5 لیتر میباشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات هایلو است.

مشخصات کلی
ابعاد 28 * 10 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
گنجایش 2 لیتر
جنس استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.