جاروبرقی مونوتک مدل mvc-4816

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مونوتک
مدل کالا: mvc-4816

بررسی اجمالی

جاروبرقی مونوتک مدل mvc-4816 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار اس...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی مونوتک مدل mvc-4816

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی مونوتک مدل mvc-4816 را معرفی می کنیم. 

جاروبرقی مونوتک مدل mvc-4816 دارای قدرت موتور 2200 وات و دارای فیلتر HEPA می باشد. این جارو برقی در دسته جارو برقی های با کیسه ای دائمی قرار میگیرد و دارای موتوری کم صدا است. در انتهای جاروبرقی سیم قرار گرفته است که طول این سیم 5 متر بوده و پس از پایان کار میتوانید با سیم جمع کن میتوانید آن را بصورت خودکار جمع کنید.

از نظر کیفیتی جاروبرقی مونوتک در رده ی بسیار خوبی قرار گرفته است و مناسب برای استفاده ی روزمره در منزل است. این جارو ساخت کشور ترکیه میباشد. همچنین شامل 18 ماه گارانتی معتبر میباشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات مونوتک می باشد.

مشخصات کلی
وزن 10 کیلوگرم
مشخصات فنی
طول سیم 5 متر
توان مصرفی 2200 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.