جاروبرقی مک استایلر مدل MC-2800

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مک استایلر
مدل کالا: MC-2800

بررسی اجمالی

جاروبرقی مک استایلر مدل MC-2800 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی مک استایلر مدل MC-2800

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی مک استایلر مدل MC-2800 را معرفی می کنیم. 

این جاروبرقی دارای توان 2400 وات مجهز به یک موتور قدرتمند است. جارو دارای فیلتر هپا با فن آوری ضد حساسیت و ضد آلرژی و همچنین میکرو فیلتر خروجی است که امکان تمیز کردن محیط را بدون کوچک ترین گرد و خاک فراهم می کند. لوله تلسکوپی جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. برای این دستگاه دو عدد کیسه یک بار مصرف برای جمع آوری گرد و خاک تعبیه شده و نشانگر روی بدنه جاروبرقی در صورت پر شدن کیسه به شما جهت تخلیه آن اطلاع می دهد. 

این دستگاه دارای 3 عدد سری می باشد. یک سری پارویی اصلی جهت تمیز کردن سطوح صاف و فرش. یک سری مخصوص پرده ها و یک سری مخصوص گوشه است. یک کلید بر روی بدنه جهت تنظیم قدرت مکش دستگاه تعبیه شده است.

دو کلید تعبیه شده بر روی جارو برقی برای جمع آوری سیم و خاموش روشن کردن دستگاه می باشد. 

محصولات مک استایلر دارای 2 سال گارانتی می باشد و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات مک استایلر است.

مشخصات فنی
سیم جمع کن اتوماتیک دارد
فیلتر HEPA دارد
لوله تلسکوپی دارد
توان مصرفی 2400 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.