جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9093

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:ناسا الکتریک
مدل کالا: NS-9093

بررسی اجمالی

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS- 9093 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این اب...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS- 9093

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک، به شما جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9093 را معرفی می کنیم. 

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9093 دارای توان مصرفی 2400 وات با طراحی زیبا و شیک است. جارو دارای فیلتر هپا قابل شستشو که امکان تمیز کردن محیط را بدون کوچک ترین گرد و خاک فراهم می کند. جنس بدنه دستگاه پلاستیکی و لوله تلسکوپی جاروبرقی از جنس فلزی است. این دستگاه دارای کیسه ی دائمی برای جمع آوری گرد و خاک است و نشانگر روی بدنه جاروبرقی در صورت پر شدن کیسه به شما جهت تخلیه آن اطلاع می دهد. 

جاروبرقی ناسا الکتریک دارای سری های متفاوت شامل دو برس کوچک، یک برس بزرگ، برای تمیز کردن انواع سطوح مانند فرش، موکت، پارکت، کاشی، درزها و ... میباشد. توسط پنل کنترلی تعبیه شده بر روی بدنه جاروبرقی میتوانید تنظیمات مربوط به سرعت مکش را انتخاب نمایید. دو کلید تعبیه شده بر روی جارو برقی برای جمع آوری سیم و خاموش و روشن کردن دستگاه می باشد. 

از دیگر ویژگی های جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9093 میتوان به صدای بسیار کم در حین جارو کردن، فیوز محافظتی که در صورت فشار بیش از حد دستگاه خاموش میشود و چرخش 360 درجه برای کارایی بیشتر اشاره کرد.

مشخصات فنی
فیلتر HEPA دارد
قابلیت صدای کم / فیوز حرارتی / چرخش 360 درجه
توان مصرفی 2400 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.