جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9094

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:ناسا الکتریک
مدل کالا: NS-9094

بررسی اجمالی

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9094 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابز...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9094

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات ناسا الکتریک، به شما جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9094 را معرفی می کنیم. 

جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9094 دارای توان مصرفی 2600 وات با طراحی زیبا و شیک ساخت کشور ترکیه است. جارو دارای فیلتر هپا و کیسه های هایژنیک ضد آلرژی بوده که امکان تمیز کردن محیط را بدون کوچک ترین گرد و خاک فراهم می کند. جنس بدنه دستگاه پلاستیکی و لوله تلسکوپی جاروبرقی از جنس فلزی با قابلیت تنظیم ارتفاع است. این دستگاه دارای کیسه ی قابل شستشو برای جمع آوری گرد و خاک دارد و نشانگر روی بدنه جاروبرقی در صورت پر شدن کیسه به شما جهت تخلیه آن اطلاع می دهد. 

جاروبرقی ناسا الکتریک دارای سری های متفاوت برای تمیز کردن انواع سطوح مانند فرش، پرده، موکت، پارکت، کاشی، درزها و ... میباشد. توسط پنل کنترلی و نمایشگر LED تعبیه شده بر روی بدنه جاروبرقی میتوانید تنظیمات مربوط به سرعت مکش را انتخاب نمایید. دو کلید تعبیه شده بر روی جارو برقی برای جمع آوری سیم و خاموش روشن کردن دستگاه می باشد. 

از دیگر ویژگی های جاروبرقی ناسا الکتریک مدل NS-9094 میتوان به صدای بسیار کم در حین جارو کردن و فیوز محافظتی که در صورت فشار بیش از حد دستگاه خاموش میشود، اشاره کرد.

مشخصات کلی
کشور سازنده ترکیه
مشخصات فنی
فیلتر HEPA دارد
توان مصرفی 2600 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.