جاروبرقی همیلتون مدل VH-7025

جاروبرقی همیلتون مدل VH-7025

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Hamilton
مدل کالا: VH-7025

بررسی اجمالی

جاروبرقی همیلتون مدل VH-7025 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار اس...
+

جاروبرقی همیلتون مدل VH-7025

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی همیلتون مدل VH-7025 را معرفی می کنیم. 

قدرت موتور این جارو برقی 2200 وات است و مجهز به فیلتر هپا جهت جلوگیری از خروج گرد و غبار در حین جارو کشی می باشد. این فیلتر قابل جدا شدن و شستشو است. این جارو برقی در دسته جارو های کسیه ای قرار میگیرد. کیسه این جارو از نوع دائمی است که شما می توانید که کیسه را جدا کرده شستشو دهید مجدد داخل جارو قرار دهید. 

کنترل سرعت مکش جاروبرقی به وسیله نمایشگر LED انجام می شود. طول سیم جارو 6 متر است که فضای مناسبی جهت جاروکشی در اختیار شما قرار می دهد. لوله خرطومی جارو از جنس پلاستیک است که امکان چرخش 360 درجه را دارا می باشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نماینده فروش محصولات همیلتون می باشد. 

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
طول سیم 6 متر
فیلتر HEPA دارد
لوله تلسکوپی دارد
توان مصرفی 2200 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.