جاروبرقی ویداس مدل VIR-7476

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:ویداس
مدل کالا: VIR-7476

بررسی اجمالی

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن...
+

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی ویداس مدل VIR-7476 را معرفی می کنیم. 

این مدل از جاروبرقی های ویداس یک جاروبرقی کیسه دار با طراحی خاص و زیبا می باشد. طول سیم 12 متری جاروبرقی و موتور با قدرت 2350 وات تمیز کنندگی بالا و بدنه ی ABS بسیار مستحکم را در اختیار شما قرار می دهد.

لوله خرطومی دستگاه پلاستیکی می باشد. کیسه این جارو برقی یک بار مصرف است و دارای ظرفیت 5 لیتر معادل 5.5 کیلوگرم است که میتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید. در صورت پر شدن کیسه سیستم هشدار پر شدن مخزن به شما اطلاع می دهد که کیسه را تعویض کنید.

صفحه نمایش LED روی دستگاه نشانگر پر بودن کیسه را نشان می دهد. یک عدد سری گوشی گیر به شما این امکان را می دهد تا قسمت هایی را که سری اصلی جارو امکان مکش ندارد با این سری جارو کرد. 

فیلتر بهداشتی تعبیه شده بر روی خروجی هوا باعث تصفیه هوا شده و مانع خروج گرد و خاک میشود.

فروشگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا نماینده فروش انواع محصولات ویداس می باشد.

 

مشخصات کلی
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
جنس لوله پلاستیک
سیم جمع کن اتوماتیک دارد
طول سیم 12 متر
ظرفیت مخزن زباله 5 لیتر
لوله تلسکوپی دارد
نشانگر پر بودن مخزن دارد
توان مصرفی 2350 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.