جاروبرقی پارس خزر مدل 2000

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پارس خزر
مدل کالا: VC-2000W

بررسی اجمالی

جاروبرقی پارس خزر مدل 2000 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است ...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی پارس خزر مدل 2000

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات پارس خزر، به شما جاروبرقی پارس خزر مدل 2000 را معرفی می کنیم. 

این جارو برقی با قدرت 1800 وات یک جاروی برقی کیسه ای است، که کیسه های آن یکبار مصرف بوده و در صورت پر شدن مخزن نشانگر روی دستگاه جهت تعویض کیسه به شما هشدار خواهد داد. 

دستگاه دارای فیلتر بهداشتی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به موتور دستگاه می شود و سیستم ایمنی دستگاه هنگام مسدود شدن مسیر لوله و یا گرفتگی مخزن جارو برقی را خاموش می کند. کلید کشویی روی دستگاه جهت تنظیم قدرت مکش دستگاه درنظر گرفته شده است. 3 عدد چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه حرکت جاروبرقی را بسیار ساده و روان کرده است. 

از دیگر امکانات این جاروبرقی می توان به سری پارویی قابل تنظیم برای جارو کردن فرش و سطوح سخت، سری مخصوص لباس و مبلمان، برس گردگیری مکان های حساس و اشیای ظریف و برس گردگیری گوشه ها و نقاط با دسترسی سخت اشاره کرد. لوله تلسکوپی جاروبرقی از جنس فلز مستحکم و سخت است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.  

 

مشخصات کلی
وزن 8 کیلوگرم
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
جنس لوله پلاستیک
سیم جمع کن اتوماتیک دارد
لوله تلسکوپی دارد
نشانگر پر بودن مخزن دارد
توان مصرفی 1800 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.