جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پارس خزر
مدل کالا: VC-2200W

بررسی اجمالی

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار ...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W را معرفی می کنیم. 

این جارو برقی با قدرت 2200 وات یک جاروی برقی کیسه ای با ظرفیت 8 لیتر است، که کیسه های آن یکبار مصرف بوده و در صورت پر شدن مخزن نشانگر روی دستگاه جهت تعویض کیسه به شما هشدار خواهد داد. 

طول کابل جاروبرقی 5 متر است و شعاع کارد جارو 8 متر است. از دیگر ویژگی ها این دستگاه می توان به دکمه کشویی روی دستگاه جهت تنظیم قدرت مکش دستگاه، برس گردگیری مبل و درزگیر و  فیلتر جریان ورودی هوا اشاره کرد. 

اقلام همراه این جاروبرقی: سری پارویی، سری دو طرفه و دفترچه راهنما می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 250 * 320 * 520 میلی متر
وزن 8.2 کیلوگرم
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
جنس لوله پلاستیک
سیم جمع کن اتوماتیک دارد
طول سیم 5 متر
نشانگر پر بودن مخزن دارد
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.