جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پارس خزر
مدل کالا: Turbo 2000

بررسی اجمالی

جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000 نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزا...

گزینه های موجود

+

جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000 را معرفی می کنیم. 

این جارو برقی با قدرت 2000 وات یک جاروی برقی کیسه ای با ظرفیت 6 لیتر است، که کیسه های آن یکبار مصرف بوده و در صورت پر شدن مخزن نشانگر روی دستگاه جهت تعویض کیسه به شما هشدار خواهد داد. 

این جاروبرقی دارای میکرو فیلتر جهت تصفیه هوا و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به موتور می باشد، همچنین سیستم کنترل حرارت از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند. با استفاده از دکمه کشویی دستگاه می توانید میزان قدرت مکش را کنترل کنید. قابلیت چرخش 360 درجه لوله خرطومی جارو کاربری آن را بسیار ساده کرده است. 

جاروبرقی دارای سیستم دمنده است. طول کابل 6.7 متر و شعاع کارکرد 8 متر است. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات پارس خزر میباشد.

مشخصات کلی
وزن 5.4 کیلوگرم
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
طول سیم 6.7 متر
ظرفیت مخزن زباله 6 لیتر
توان مصرفی 2000 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.