جاروبرقی پارس خزر مدلVC-2500W

جاروبرقی پارس خزر مدلVC-2500W

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پارس خزر
مدل کالا: VC-2500W

بررسی اجمالی

جاروبرقی پارس خزر مدلVC-2500W نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار ا...
+

جاروبرقی پارس خزر مدلVC-2500W

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2500W را معرفی می کنیم. 

این جارو برقی با قدرت 2500 وات یک جاروی برقی کیسه ای است، که کیسه های آن یکبار مصرف بوده و در صورت پر شدن مخزن نشانگر روی دستگاه جهت تعویض کیسه به شما هشدار خواهد داد. جاروبرقی دارای 4 عدد پاکت به صورت همزمان در انواع: ضد آلرژی( هپا )، دائمی و کاغذی است.

دستگاه دارای فیلتر بهداشتی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به موتور دستگاه می شود و سیستم ایمنی دستگاه هنگام مسدود شدن مسیر لوله و یا گرفتگی مخزن جارو برقی را خاموش می کند. این جاروبرقی دارای تنظیم قدرت مکش است. قابلیت چرخش 360 درجه لوله خرطومی دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن می شود. خاموش و روشن نمودن دستگاه از طریق امواج رادیویی انجام می شود. 

طول کابل برقی جاروبرقی 5 متر است که شعاع کارکردی 8 متری برای شما فراهم می کند. اقلام همراه این جاروبرقی: برس مخصوص مبل، درزگیر، موکت و پرده، پایه جهت نصب برس مبل و گوشه گیر ها می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات پارس خزر میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 520 * 320 * 250 میلی متر
وزن 8.5 کیلوگرم
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
جنس لوله پلاستیک
سیم جمع کن اتوماتیک دارد
طول سیم 5 متر
فیلتر HEPA دارد
لوله تلسکوپی دارد
نشانگر پر بودن مخزن دارد
توان مصرفی 2500 وات
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.